Svalövs kommun

Byte av digitala larm inom Vård och omsorg

För de brukare inom Vård och omsorg och som bor i ordinärt boende kommer vi att byta ut alla analoga larm till digitala larm.

Bild på en larmklocka.

Bytet kommer att ske successivt under våren och planeras att vara klart till den siste juni.

Övergången från det analoga till det digitala larmet kommer ombesörjas av kommunen och faller inte på den enskilde brukaren. I och med övergången till det digitala larmet kommer avgiften för trygghetslarm att höjas något. Från tidigare 202 kronor till 227 kronor.

För frågor, kontakta:
Katharina Larsson, verksamhetsassistent
Tel: 0418-47 52 01
E-post: katharina.larsson@svalov.se

För tekniska frågor och installationsfrågor, kontakta: Hemteamet, 0418-47 54 92

Publicerad: 2015-02-18

Sidansvarig: Daniel Henriksson

Svalövs kommun | 268 80 Svalöv | Besöksadress: Herrevadsgatan 10
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Telefon: 0418-47 50 00 | Fax: 0418-47 50 26 | E-post: info@svalov.se

© 2016 Svalövs kommun